De evolutie van FSOM Magazine

de evolutie van fsom magazine

FSOM Magazine | In dit artikel kun je lezen hoe ons magazine is ontstaan. Hoe we ooit ‘voor de grap’ zijn begonnen en wat de ontwikkeling daarna is geweest. We hebben met talloze prachtige mensen samen gewerkt en natuurlijk zijn we ambitieus voor de toekomst.

FSOM Magazine is een online magazine dat zich richt op entertainment, oftewel: Vermaak! We noemen onszelf wel eens de bourgondische specialist, maar ook digitaal vermaak, lifestyle, money money en natuurlijk de tofste events komen voorbij. Maar hoe begon het ook alweer!?

Once upon a time…

In a galaxy far, far away. Althans zo voelt het wel eens, de afgelopen twee jaar waren nogal rumoerig te noemen en dat heeft ook effect gehad op ons magazine. Maar in den beginnen was FSOM een hersenspinsel na een avond vol alcoholische versnaperingen. Het gesprek aan de stam tafel bestond vooral uit klagen over het gebrek aan inhoudelijk vermaak. En dan vooral voor mannen.

Tuurlijk zijn er talloze platformen met van die mooie clickbait artikelen, die elkander allemaal natypen en amper met iets unieks komen. Die vorm van entertainment moet er natuurlijk ook zijn, maar dat is niet waar wij naar op zoek waren. Daarom besloot die ‘wij’, bestaande uit mijzelf, Peter en op de achtergrond Kim, om het zelf te doen. Zo werd Fifty Shades of Men geboren, dat later werd omgedoopt tot Fifty Shades of Media toen we ook begonnen met onze YouTube video’s.

FSOM Magazine en haar Social Media platformen heb ik opgezet om de content te delen en natuurlijk interactie te hebben met onze lezers. Inmiddels beschikt FSOM Magazine over een eigen crew en hebben we regelmatig leuke gastartiesten. Alle betrokkenen doen het “voor de lol” en schrijven puur vanuit hun eigen passie over de onderwerpen die aansluiten bij ons magazine.

Ons magazine is opgebouwd in verschillende onderwerpen. Food, Drinks, lifestyle, movies, music etc. Dit is al zo vanaf de eerste dag en dat zal zeker zo blijven. Inmiddels werken we zelfs aan ons eigen online receptenboek.

In Corona tijd kwam ons magazine op een lager pitje te staan. Ons eigen marketing werk en het werk bij mijn favoriete slijter slokte zoveel tijd op dat het wat rustiger werd bij FSOM. Dat gaat natuurlijk nooit meer gebeuren en stiekem werken we alweer hard aan een nog mooiere website!

The crew

Wij hebben een crew! En deze draagt de toepasselijk naam: FSOM Crew. Dit is een crew met mensen die onze content naast hun eigen content verspreiden op Social Media en een groep van gedreven bloggers en gastbloggers. Je kunt kennis met ze maken op onze crewleden pagina.

Daarnaast werkt FSOM Magazine nauw samen met haar partners waardoor we een groot netwerk hebben, gebruik kunnen maken van de beste marketing tactieken en natuurlijk in kunnen spelen op trends in de markt. Lees hier meer over op de ‘Over ons‘ pagina.

Zo zijn wij momenteel druk bezig om ons magazine uit te breiden en nog meer inhoudelijk vermaak te verspreiden. Een ideale manier om dit te doen is het verbeteren van onze SEO, de vindbaarheid in Google. Een zeer effectieve manier om dit te doen, is om samen te werken met een internet marketing bureau. Zoek een betrouwbare partner om dit te doen en ze gaan voor je aan de slag om je website beter vindbaar te maken.

De evolutie van FSOM Magazine vinden wij zelf natuurlijk heel tof, maar weet jij eigenlijk wel hoe we ooit zijn begonnen. Lees het hier!

Naast samenwerken met een internet marketing bureau, kun je natuurlijk ook gewoon zelf aan de slag. En aangezien wij bestaan uit een klein groepje enthousiastelingen, doen wij dat dus ook. Mooi artikelen maken, met zorg werken aan de meta teksten, keyphrases, linkjes en nog veel meer!

Onze vrienden

Op onze website hebben wij een prachtige vrienden pagina ingericht. Hier vind je een overzicht van onze partners en scoor je de tofste kortingscodes!

Je vindt er ook een overzicht van gastbloggers en FSOM magazine vrienden waar we toffe content mee hebben gemaakt. Zo schreef Yvonne (Bierliefde), Thomas (Thomas Culinair) en Robbert (Confessions of a whisky freak) al regelmatig iets tofs voor ons magazine.

De plannen voor FSOM zijn dan ook ambitieus, zo willen wij weer heel snel richting de 10.000 unieke bezoekers gaan en worden onze Social media kanalen dagelijks bijgewerkt met de tofste content vanuit ons magazine en natuurlijk onze vrienden.

Heb jij een passie? En wil je erover schrijven? Mail dan naar info@fsom.nl en laat weten wie je bent, wat je wilt gaan doen en wie weet kunnen we aan de slag!

Artikel door: Bas / @thedutchbeerdad

Lees in ons magazine ook over de Boomsma 10 jaar vatgerijpte parel, de heerlijke whisky van Terschelling of neem een kijkje in ons receptenboek voor de lekkerste hapjes! Neem ook eens een kijkje bij Confessions of a whisky freak, onze fsom crewlid heeft wekelijks de tofste reviews op zijn website staan!

Volg FSOM Magazine op Instagrampagina en Facebookpagina!
Ben je nog geen abonnee op FSOM-tv? Klik dan snel –> hier <– en mis niets meer!

Please follow and like us:

Aanbevolen artikelen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Blijf op de hoogte!
Facebook
Facebook
YouTube
YouTube
Pinterest
Pinterest
fb-share-icon
Instagram